A partir d'aquest conte:
- Fragment de la història d'en Corneli.
Quan en Corneli va marxar, va trobar enfilat sobre un arbre un animal. Aquest animal feia tombarelles, pujava, baixava..., i s'ho passava d'allò més bé.
En Corneli, en veure el que aquest animal feia, que per cert, era un mico, va vulguer aprendre a fer el mateix, pujar, baixar, etc.
Després de molts dies, mesos... va aconseguir-ho.
- Final de la història d'en Corneli.
En la meva opinió, en Corneli, anirà cap a l'arbre i ensenyarà als petits animalons el que a ell el mico li va ensenyar. D'aquesta manera en Corneli sabrà que hi ha més animals com ell i acceptarà la seva manera de ser.
Després, tornarà cap a casa amb els seus, perquè tot i que sigui diferent, ell sap que és igual, que és especial.
- Mecanismes que es posen en marxa en escoltar la història.
El fet de mirar la persona que explica la història ajuda a entendre, i alhora escoltes més, perquè la seva mirada et dona més informació a part de la del llenguatge verbal.
No hay comentarios:
Publicar un comentario